Direktlänk till inlägg 21 juli 2015

Go kväll!

Av Åsa - 21 juli 2015 21:58

alla följare ( om jag har nå följare) haha.


I kväll har vart helt oki jag har tvättat och diskat och försökt att plocka lite.

För jag hoppas att nån gång i helgen att ex ( som han inte vill att jag ska säga ) så han får bli O =)..


O har semester just nu och är på sem med sina killpolare =) .. Och jag hoppas O kommer hem till helgen så att jag kan få fira honom han har fyllt år som ni förstår. Innan O åkte så bestämde vi att vi skulle åka till fjällnora ( dom som läser och bor i uppsala vet vad de är för något) men ni som inte bor i uppsala så är fjällnora ett badställe/ camping och frilufs område=).. Det är jätte mysigt ( de kommer komma upp i berättelsen om hur jag träffa O.


vad händer för er i morgon då?


För min del så blir de snart att sova för i morgon kommer systers minsta för M&D ska med B&R med dom stora barnen till sala silver gruva ( vad man nu ska göra där ) jag vet inte om jag tycker det värkar så kul för barn mellan 5-9 år jag vet inte men när jag va där som liten tyckte jag inte att de va så roligt!.


Men men dom kanske tycker det är kul =)..


Ne nu ska jag försöka sova och fundera ut vad jag mer kan skriva om..


Kram ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 22 juli 2015 06:25

Hum jag undrar vad de är för fel på mig. Jag somna hyfsat bra i gårkväll istort sätt efter jag skrev sista inlägget. Och vaknade ca kl 3 och va svin hungrig de är ju helt sjukt att man kan bli så hungrig att man drömmer att man äter. Ungefär som ...

Av Åsa - 21 juli 2015 11:05

Hej alla fina följare eller läsare som jag säkert inte har fått så många av än. Som rubriken säger Ja, jag vakna tidigt runt två i natt och kunde inte somna om de är fint de? nej inte de minsta.   Tror de största som gör att jag för de första...

Av Åsa - 21 juli 2015 05:31

Nu kommer frågestunden - Det kommer alltid vara tio frågor om gången varje fredag ( tyvärr blev detta en tisdag men efter denna så kommer de bli på fredagar )   1. Vad är det mest intressanta med din familj? Det är att vi är så öppna och att vi...

Av Åsa - 21 juli 2015 05:22

Hej och välkommen till mitt kryp in! Mitt namn är Åsa och är ny här. Jag är 28 årig tös som bor en bit utanför uppsala.   Jag har tänkt att min blogg kommer handla om mitt liv och allt som händer. Allt från barnvakt, mina vikt nedgång och a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards